سورتر کراس بلت روتونیکس

Rotonix Crossbelt sorter

سورتر کراس بلت روتونیکس (Crossbelt sorter) مرتب‌سازی کاملاً خودکار را در مراکز پستی، پیک، تجارت الکترونیک و توزیع امکان‌پذیر می‌سازد. سیستم سورتینگ کراس بلت از دو تسمه بزرگ تشکیل شده است که در جهت مخالف حرکت می کنند و یک تسمه با دیگری زاویه قائمه دارد. این مرتب‌کننده‌های روتونیکس انواع گسترده‌ای از محصولات را با سرعت‌های بالا مدیریت می‌کنند که هم ظرفیت مرتب‌سازی و هم دقت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند. این به معنای انتقال ایمن، دقیق و کارآمد همه موارد است.

طراحی مدولار سورتر کراس بلت کمک می‌کند آن را با محدودیت‌های اندازه و ابعادی هر تأسیسات وفق داد.  علاوه بر این، سورترهای کراس بلت ما می‌توانند انواع اقلام و اندازه‌ها، از بسته‌های کوچک و اسناد گرفته تا بسته‌های 1500 میلی‌متری با وزن تا 80 کیلوگرم را مدیریت کنند. این ویژگی تعداد موارد غیر قابل انتقال را به حداقل می رساند.

سورتر کراس بلت

ما در روتونیکس طراحی سیستمی را که نیازهای امروزی را برآورده می‌کند و در عین حال تحولات آینده را در نظر می‌گیرد، امکان‌پذیر می‌سازیم. چه به دلیل تغییر نیازمندی ها و چه نیاز به رسیدگی به ترکیب جدیدی از اقلام، سورتر کراس بلت روتونیکس به راحتی قابل تطبیق است. ظرفیت سورتر را می توان با افزودن خطوط یا مقصد افزایش داد. بنابراین سیستمی که امروز نصب می کنیم بهترین راه حل برای فردا است.

دقیق

سریع و کارآمد

مدولار

قسمتی از سورتر کراس بلت

سورتر کراس بلت روتونیکس

سریعترین سیستم مرتب‌سازی موجود

با اتومات کردن سیستم انبار خود، اجازه خطا در مراحل مرتب سازی یا آسیب در مدیریت محصول را ندهید. اگر می خواهید بدانید که آیا سورتر کراس بلت راه حلی برای فرآیندهای شماست، با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما برای ارزیابی روند کار شما از انبار شما بازدید خواهند کرد و راه حل مناسب را برای شما پیدا خواهند کرد.

در مجموعه روتونیکس، آرامش شما و بالاترین بهره‌وری در عملیات شما اولویت ماست. اکنون با ما تماس بگیرید!

برنامه ریزی، مشاوره و پشتیبانی: راه حل های سفارشی که با نیازهای شما مطابقت دارند.
پیمایش به بالا